Příslušenství
-
Oblečení a vybavení (120)
-
Ochrana stroje (127)
-
Ochrana posádky a nákladu (59)
-
Pracovní příslušenství (22)
-
Kanystry (6)
-
Audio systémy (3)
-
Elektronika, akumulátory a nabíjení (18)
-
LED Světla a reflektory (12)
-
Zimní příslušenství (30)
-
Moto doplňky (148)
-
Ecooter (2)
-
Přeprava zavazadel (128)
-
Oleje a maziva (29)
-
Držáky nářadí (4)
-
Pneumatiky a ráfky (11)
-
Tlumiče (3)
-
Tažná zařízení a navijáky (6)
-
Ostatní (12)
-
QuadKit (23)
Vodítko lana navijáku
450MT/800MT Sada hliníkových kufrů CFMOTO
Sada tří originálních hliníkových kufrů CFMOTO o celkovém objemu 99 litrů pro motocykly 450MT a 800MT.
Syntetické lano navijáku
Syntetická alternativa originálního ocelového lana navijáku všech typů čtyřkolek CFMOTO.
Doraz lana navijáku
Gumový doraz lana elektrického navijáku z řady originálního příslušenství CFMOTO. Zabraňuje tvrdému nárazu háku do rolen při navíjení a chrání tak lano před poškozením.
450MT Boční kryty motoru
Sada dvou bočních nylonových krytů motoru motocyklu 450MT z nabídky originálního příslušenství CFMOTO.
450MT/800MT Samostatné hliníkové kufry CFMOTO (černé)
Samostatné originální hliníkové kufry CFMOTO pro motocykly 450MT a 800MT.
450MT Zvýšené plexi
Zvýšené plexi pro motocykl 450MT z řady originálního příslušenství CFMOTO zajišťuje lepší ochranu jezdce před větrem a deštěm.
450MT Sada bočních brašen CFMOTO (28 L)
Dvě praktické vodotěsné off-road brašny pro motocykl 450MT z řady originálního příslušenství CFMOTO. Jednoduchá instalace na samostatně prodávané držáky určené i pro hliníkové kufry.
450MT/800MT Samostatné hliníkové kufry CFMOTO (stříbrné)
Samostatné originální hliníkové kufry CFMOTO pro motocykly 450MT a 800MT.
X450/X520/X625 Ochranná plachta
Originální ochranná plachta CFMOTO pro jednoválcové čtyřkolky X450, X520 a X625 v dlouhé i krátké verzi.
Univerzální ochranná plachta pro ATV
Univerzální ochranná plachta CFMOTO. Dokonale padne větším dvouválcovým čtyřkolkám X850 a X1000. Voděodolná, UV stabilní.
Kožená klíčenka CFMOTO (hnědá)
Univerzální kožená klíčenka CFMOTO.
450MT Držáky bočních kufrů a brašen CFMOTO/Westwind
Originální držáky bočních kufrů a brašen CFMOTO a Westwind. Sada obsahuje kromě vlastních nosičů také přepracovaný kryt výfuku a nové podsedlové plasty s instalačními otvory.
450MT Centrální stojan
Centrální stojan pro motocykl 450MT z řady originálního příslušenství CFMOTO.
Kožená klíčenka CFMOTO (černá)
Univerzální kožená klíčenka CFMOTO.
X550/X600 Rozšiřovací lemy
Sada čtyř rozšiřovacích lemů na čtyřkolky CFMOTO Gladiator X550 a X600.
X850/X1000 G2 Plexi štít
Originální CFMOTO čirý plexi štít pro čtyřkolky Gladiator X850 a X1000 druhé generace (do 2024). Perfektně pasuje také na CFMOTO Gladiator X450/X520 první generace a Goes Terrox 400/500.
450MT Horní padací rámy
Sada horních padacích rámů chránících kapotáž motocyklu 450MT z nabídky originálního příslušenství CFMOTO. Dostupné v černé nebo šedé barvě. Pro maximální ochranu stroje doporučujeme dokoupit sadu...
450MT Spodní padací rámy
Sada spodních padacích rámů chránících motor motocyklu 450MT z nabídky originálního příslušenství CFMOTO. Dostupné v černé nebo šedé barvě. Pro maximální ochranu stroje doporučujeme dokoupit sadu...
X625/X625-A Plexi štít
Originální CFMOTO čirý plexi štít pro čtyřkolku Gladiator X625/X625‑A. Perfektně pasuje také na CFMOTO Gladiator X450/X520 první generace a Goes Terrox 400/500. !! NENÍ KOMPATIBILNÍ S PŘEDNÍM...
450MT Zvýšené sedlo (žlutý proužek)
O 50 mm zvýšené sedlo pro motocykl CFMOTO 450MT z řady originálního příslušenství. Celková výška posezu jezdce dosahuje 870 mm. Verze se žlutým proužkem perfektně ladí s šedým provedením 450MT.
450MT Zvýšené sedlo (růžový proužek)
O 50 mm zvýšené sedlo pro motocykl CFMOTO 450MT z řady originálního příslušenství. Celková výška posezu jezdce dosahuje 870 mm. Verze s růžovým proužkem perfektně ladí s modrým provedením 450MT.
450MT Kryt motoru
Účinně chrání spodní část motoru před poškozením a vylepšuje vzhled motocyklu CFMOTO 450MT.
450MT Plotna postranního stojanu
Zvětšuje styčnou plochu bočního stojanu a zajišťuje tak stabilnější stání motocyklu na nezpevněném povrchu.