Příslušenství
-
Oblečení a vybavení (119)
-
Ochrana stroje (103)
-
Ochrana posádky a nákladu (54)
-
Pracovní příslušenství (18)
-
Kanystry (8)
-
Audio systémy (2)
-
Elektronika, akumulátory a nabíjení (19)
-
LED Světla a reflektory (11)
-
Zimní příslušenství (32)
-
Moto doplňky (127)
-
Ecooter (2)
-
Přeprava zavazadel (110)
-
Oleje a maziva (26)
-
Držáky nářadí (4)
-
Pneumatiky a ráfky (13)
-
Tlumiče (3)
-
Tažná zařízení a navijáky (6)
-
Ostatní (10)
-
QuadKit (13)
Vodítko lana navijáku
Posypový vozík Multi Spreader 200
Nový posypový vozík (rozmetadlo) Multi Spreader 200.
Radlice Rykov 130/150 cm (komplet)
Robustní ocelová radlice českého výrobce Rykov pro všechny typy čtyřkolek CFMOTO. Snadné nasazení na stroj pomocí rychloupínacího mechanismu, délkově nastavitelný adaptér.
Syntetické lano navijáku
Syntetická alternativa originálního ocelového lana navijáku všech typů čtyřkolek CFMOTO.
UTV/SSV Univerzální audio systém
Univerzální stropní audio systém z řady originálního příslušenství CFMOTO vhodný pro všechny čtyřkolky Gladiator kategorie UTV (UTV625, UTV1000...) a SSV (Z950 Sport, Z1000 Sport R...) od roku 2020.
Opasek CFMOTO
Luxusní unisex opasek z hovězí kůže od českého výrobce JMDesign CZ v černé nebo hnědé variantě. Délka 115 cm, možnost jednoduchého zkrácení podle přiloženého návodu.
Zametací kartáč SW 130 (včetně adaptéru a krycí clony)
Nová vylepšená verze zametacího kartáče od české firmy Rykov usnadní zametání větších ploch jako jsou chodníky nebo parkoviště. Skvěle se hodí třeba pro odklízení čerstvého sněhu nebo posypového...
UTV625 Polodveře (pár)
Praktické polodveře pro UTV625 z řady originálního příslušenství CFMOTO. Prodáváno v páru.
Doraz lana navijáku
Gumový doraz lana elektrického navijáku z řady originálního příslušenství CFMOTO. Zabraňuje tvrdému nárazu háku do rolen při navíjení a chrání tak lano před poškozením.
UTV625 Kabina DFK (bez střechy)
Kabina pro CFMOTO Gladiator UTV625 od renomovaného českého výrobce DFK. Kabina je vybavena stěračem, ostřikovačem a systémem vytápění pro zajištění komfortu posádky a dobré viditelnosti i ve...
Maxxis Bighorn M917/M918
Špičková šestivrstvá terénní pneumatika, která se osvědčila v nejtěžších závodech světa jako jsou Dakar Rally nebo Baja Rally. Nabízí excelentní záběr v každém terénu od písku přes bláto po kamení...
X850/X1000 G3 Nástavba nosiče CFMOTO
Praktická nástavba plastového nosiče čtyřkolek Gladiator X850 a X1000 třetí generace. Originální příslušenství CFMOTO. UNIVERZÁLNÍ KONSTRUKCE PRO PŘEDNÍ I ZADNÍ NOSIČ
Kožená klíčenka CFMOTO (hnědá)
Univerzální kožená klíčenka CFMOTO.
450MT Kryt motoru
Účinně chrání spodní část motoru před poškozením a vylepšuje vzhled motocyklu CFMOTO 450MT.
Elektrický nesený sypač (rozmetadlo)
Nesené rozmetadlo (sypač) je určeno k celoročnímu použití. Pouze pro suché sypké materiály!
Radlice Rival Quick 2 černá 137/150 cm (komplet)
Ocelová radlice renomovaného výrobce RIVAL s rychloupínacím systémem Quick 2, který umožňuje snadné a pohodlné upnutí na stroj a stejně jednoduché odpojení. Radlice je dodávána komplet včetně...
Univerzální čelisťový držák FlexGrip CFMOTO (sada 2 ks)
Originální držáky nářadí a vybavení pro všechny aktuální typy ATV, UTV a SSV značky CFMOTO. Snadná instalace pomocí rychloupínáků.
Peněženka CFMOTO (různé typy)
Luxusní zakázková peněženka z bůvolí kůže od českého výrobce JMDesign CZ v různých variantách - CFMOTO, CL-X, 450MT, 650MT, 650GT, 700MT a 800MT.
Zadní box CFMOTO 100
Originální uzamykatelný zadní box CFMOTO navržený pro druhou generaci čtyřkolek Gladiator X450/X520 a třetí generaci Gladiator X850/X1000. Objem 100 litrů, pojme tři off‑roadové přilby.
450MT Zvýšené plexi
Zvýšené plexi pro motocykl 450MT z řady originálního příslušenství CFMOTO zajišťuje lepší ochranu jezdce před větrem a deštěm.
Kožená klíčenka CFMOTO (černá)
Univerzální kožená klíčenka CFMOTO.
X850/X1000 G3 Plexi štít
Čirý plexi štít pro čtyřkolky Gladiator X850 a X1000 třetí generace (od 2024) z řady originálního příslušenství CFMOTO.
450MT Plotna postranního stojanu
Zvětšuje styčnou plochu bočního stojanu a zajišťuje tak stabilnější stání motocyklu na nezpevněném povrchu.